fbpx

בחן את עצמך – כמה אתה נודניק? או: כך תגלו מי חסם אתכם בגריינדר

סקרנים לדעת מי חסם אתכם בגריינדר? Cockblocked מאפשר לכם לראות את הפרופילים שחסמו אתכם באפליקציה ולהתחיל לתכנן נקמה. עצה שלנו: יש דברים שעדיף לא לדעת
comparing-iphone-5s-with-iphone-5-picjumbo-com

צילום: picjumbo


חסימת משתמשים באפליקציות ההיכרויות על מנת שלא יוכלו לפנות אלינו היא חלק בלתי נפרד מההתנהלות בעולם הקרוזינג והדייטינג הוירטואלי. לכל אחד מאיתנו יש את הסיבות שלו לבצע חסימות ולהעלים בשתי לחיצות את המטרידים/לא מתאימים/פתטים/קשים להשגה/מתנשאים/שמנים/רזים/חתיכים/מכוערים/רזים/שריריים (מחק את המיותר) מהמסך שלנו, לפחות עד שהם יפתחו יוזר נוסף.

אבל כשמישהו חוסם אותנו זה כבר ענין אחר. כי הרי אנחנו ממש בסדר גמור, ואיזה הסבר הגיוני יש לעובדה שמישהו לא רוצה לשוחח איתנו?

רוב האפליקציות לא מציגות בפנינו את הפרופילים שחסמו אותנו, אך כלי חדש שפיתח טרוור פאדן מוושינגטון, מאפשר למשתמשי גריינדר לראות בדיוק מי חסם אותם באפליקציה.

את הכלי השימושי פיתח פאדן בעיקר בשביל הכיף, אבל בעיקר כי הסתקרן לגלות מי חסם אותו.

“לפני כשבועיים גיליתי שגריינדר למעשה מאפשרת לכל יוזר לזהות את הפרופילים של כל המשתמשים שחסמו אותו באפליקציה”, הסביר פאדן לאתר Queerty, “הם לא מציגים את זה בשום מקום באפליקציה עצמה, אבל הנתונים שם. אז החלטתי לבנות את Cockblocked, שמאפשר להתחבר עם פרטי הגריינדר ולראות את כל המשתמשים שחסמו אותך באפליקציה”.

Cockblocked הוא כלי חינמי הניתן לשימוש על ידי כל משתמש רשום בגריינדר. על ידי כניסה באמצעות היוזר והסיסמא שלכם בגריינדר (על אחריותכם בלבד), תועברו למסך שיציג את מספר הפרופילים שחסמו אתכם, וכן רשימה מפורטת שלהם.

“האמת היא שהופתעתי מרשימת החוסמים”, התווודה פאדן, “כמה מהבחורים היו אקראיים לגמרי, ולא הבנתי ‘למה הם חסמו אותי?!’ חוסמים אחרים היו אנשים שדיברתי איתם בעבר. אפילו ראיתי חבר שלי שם! זו הולכת להיות שיחה מוזרה”.

פאדן התייחס גם לביקורת על הפגיעה באבטחת האפליקציה והסביר כי הכלי שפיתח אינו חושף אף מידע אישי שאינו אמור לעבור. “למרבה המזל, העובדה שמישהו מגלה שחסמת אותו בגריינדר אינה פגיעת אבטחה כמו שזו אי נעימות. יחד עם זאת, כאשר אתה חוסם מישהו בגריינדר אתה מניח כי המידע יישאר פרטי. לפעמים זו לצערי רק הנחה. כל הנתונים שעוברים באפליקציה הם בטוחים, עד שהם לא. כך שאם אתם באמת רוצים לשמור על משהו בסוד, אל תשלחו אותו דרך האינטרנט”.

עוד בנושא:  בג"ץ קבע פה אחד: על המדינה לרשום זוגות נשים כאמהות בתעודות הלידה של ילדיהן המשותפים

אם הצלחנו לסקרן אתכם, מהרו לנסות את ה-Cockblocked בהקדם, מכיוון שדעתו של טרוור האופציה לא תשאר זמינה עוד  זמן רב. “אני מניח שגרינדר ייסגרו את האפשרות הזו בתוך שבוע” הוא אומר, “אבל עד אז, הנתונים שתחשפו אליהם יכולים לעורר את סקרנותכם ואולי גם להוביל לכמה שיחות לא נעימות”.

בדקתם? ספרו לנו בתגובות.

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

תגובה אחת

  1. אדם הגב

    רעיון נחמד אבל נראה שהאתר אינו עובד.

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

האייטם אליו נכנסת מכיל תוכן מיני.
אם זה לא סוג התוכן שציפית לראות פה, זה הזמן לעזוב.
שלא נצטרך להגיד “אמרנו לך”

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן