fbpx

ארד בצבעי הקשת – החותרת מורן סמואל זכתה במדלית ארד

החותרת הישראלית מורן סמואל זכתה במדליה פאראלימפית ראשונה בענף החתירה. "יש לי בבית את הבן שלי ארד, עכשיו יש לי גם מדלית ארד"
מורן סמואל באליפות העולם, ינואר 2016 (צילום: DETLEV SEYB / ויקיפדיה).
מורן סמואל באליפות העולם, ינואר 2016 | צילום: DETLEV SEYB / ויקיפדיה

החותרת הישראלית מורן סמואל זכתה במדלית ארד בגמר חתירה בסירת יחיד לנשים, במקצה ל-1,000 מטר, שנערך היום בריו במסגרת המשחקים הפאראלימיפיים.

“אני הולכת לקחת ארבע שנים של הכנות ואימונים ולהתפוצץ על המים”, אמרה מורן לפני הגמר. סמואל, שקיוותה לזכות בזהב, התחרתה בגמר מול שתי יריבותיה הוותיקות והחזקות, רייצ’ל מוריס הבריטית ובירגיט סקרסטין הנורווגית על הזהב ומקום על הפודיום.

סמואל פתחה והובילה את המקצה בתחילתו, אחרי מספר שניות עברה אותה המתחרה הסינית והיא המשיכה במקום השני. סמואל שמרה על המקום השני לאורך כל המקצה עד כמה מטרים לקראת הסוף, אז עקפה אותה הבריטית מוריס, שעקפה גם את המתחרה הסינית והגיעה למקום הראשון, והציבה את סמואל במקום השלישי עם זמן של 05:17:46 דקות.

“נתתי כל מה שיכולתי. היה לי קשה לסגור את החלק האחרון של המקצה כי היו יותר טובות ממני”, אמרה מורן בסיום המקצה, “ידעתי שאני לא ראשונה וזה צבט לי בלב, אבל אני שמחה מאד לזכות במדליה במשחקים הפאראלימפיים. כיף לסיים עם מדליה. יש לי בבית את ארד, הבן שלי, ועכעשיו יש לי גם מדלית ארד”.

סמואל זכתה בכרטיס לגמר לאחר שסיימה ראשונה במקצה ההזדמנות השנייה שנערך אתמול (שבת).

סמואל לא הסתירה את אכזבתה לאחר שלא הצליחה לעלות לגמר ממקצה המוקדמות שנערך בשישי ואמרה: “זו אכזבה, נתתי הכל. אני מתכוונת לנוח היטב עד מחר, ולעשות מה שצריך כדי להעפיל בכל זאת לגמר הגדול ביום ראשון, ולחזור לישראל עם מדליה”. ואכן, את מקצה ההזדמנות השניה שנערך בשבת, סיימה סמואל ראשונה עם זמן של 05:22.96 דקות, מה שהעניק לה כרטיס לגמר.

המשפחה של סמואל מלווה אותה בכל רגע נתון בקריירה. ההורים ואחיה הגיעו עד לריו, כמו גם זוגתה לחיים, לימור, ובנם המשותף בן השבעה חודשים, ארד, שמלווים אותה כמעט לכל תחרות או מחנה אימונים בחודשים האחרונים.

צמד החותרים ראובן מגנאג’י ויוליה צ’רנוי סיימו את מקצה ההזדמנות השנייה בסירה זוגית משוט כפול, במקום הרביעי, עם זמן של 04:28.60 דקות ולא זכו בכרטיס לגמר. בתחרות שנערכה היום על מקומות  7-12 הגיע הצמד למקום התשיעי.

עוד בנושא:  סופ"ש הגאווה של ת"א - כ-200 אלף במצעד ובמסיבת הגאווה המרכזית

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן