fbpx

אלוואן – קבוצות צעירים וצעירות ללהט”בים ערבים בחיפה ות”א

לקראת פתיחת שנת הפעילות, סרטון חדש של ארגון הנוער הגאה מזמין להט"בים ערבים להצטרף לקבוצות צעירים להט"בים קווירים של ארגון איגי. "מרחב בטוח לצעירים להט"ב להתבטא ולפתח דיונים פורים"
alwan

סרטון חדש של ארגון הנוער הגאה איגי מזמין צעירים וצעירות להט”בים ערבים להצטרף לקבוצת הקווירים של הארגון.

בסרטון משתפים זיזו אבו אלהווא וחאדר אבו-סיף, שני פעילים בקבוצות אלוואן של ארגון הנוער הגאה, את החוויה שלהם כערבים צעירים שגילו שהם להט”בים.

“כשהייתי צעיר יותר הרגשתי שאני הלהט”ב היחיד בירושלים”, אומר זיזו אבו אלהווא, “הרגשתי מחוייבות לקחת חלק בקבוצה, בשביל הצעירים והצעירות הערבים שעוברים תקופה קשה עם זהותם המינית, ומפחדים שאף אחד לא יבין אותם”.

“אתה מרגיש שאין מי שיבין אותך או שיכול לדבר איתך”, אומר חאדר אבו-סיף, “ברגע שאתה מבין שיש רבים כמוך שחיים את המציאות שאתה חי בה, אתה מבין שאתה לא לבד. אני מזמין אתכם לקבוצות אלוואן בתל אביב ובחיפה”.

אלוואן היא קבוצת צעירים להט”בים קווירים השייכת לארגון איגי, הקבוצה הוקמה ביוזמת פעילים ופעילות במטרה להקים מסגרת שעוסקת בסוגיות להט”ביות עם הדגש על מורכבויות הזהות הערבית, המטרה העיקרית של הקבוצה היא הקמת מרחב בטוח לצעירים להט”ב להתבטא ולפתח דיונים פורים.

במפגשי הקבוצה מועברות סדנאות בהן נידונים נושאים להט”בים יומיומיים כגון התמודדויות וקשיים שצעירות.ים עוברות.ים כערביות.ים.

תאריכי פתיחת הקבוצות:
קפה אלוואן (תל אביב): 23.8 יום רביעי, המפגשים מתקיימים אחת לשבועיים. שעות 19:00- 22:00
קבוצת חיפה: 31.8 יום שלישי, המפגשים מתקיימים אחת לשבועיים. שעות 18:00 – 21:00
להרשמות נא לשלוח הודעת וואצאפ למספר 055-9581691.

בנוסף מבקשים בארגון להודיע כי הם מחפשים מתנדבות.ים לקבוצות אלוואן למשימות מגוונות. למידע נא לשלוח הודעת מייל ל- nizar@igy.org.il

עוד בנושא:  אז מה רואים ביום כיפור? המלצות צפייה לחגי תשפ"ד

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן