fbpx

אין סיבה שלהטב”קים ימשיכו להזדיין בסבלנות. שוויון. היום. לכולןם

מה ה"אני מאמין" של המתמודדים לראשות מפלגת העבודה בנוגע לקהילה הגאה? פאנל מיוחד שיתקיים בשבוע הגאווה יפגיש את כל המועמדים לשיחה בנושא גאווה
פאנלעבודה

בשנים האחרונות הפכה הקהילה הגאה לגורם משמעותי בפוליטיקה הישראלית, ומושא לחיזוריהן של מפלגות רבות, בעיקר בתקופות של בחירות ופריימריז.

השנה, לקראת הפריימיריז להנהגת מפלגת העבודה, בחר החוג הגאה במפלגת העבודה לקיים פאנל בהשתתפות המועמדים המובילים להנהגת המפלגה, במטרה לאפשר במה לדיון מעמיק על מצבה של הקהילה בשנת 2017, ועל הדרכים השונות לקדם את זכויות הקהילה על פי השקפתם של המועמדים לראשות מפלגת העבודה.

בפאנל, שיתקיים ביום ראשון הקרוב, ה-4 ליוני, ישתתפו המועמדים בוז’י הרצוג, אבי גבאי, עמיר פרץ, אראל מרגלית ועמר בר לב.

“המטרה היא להציב את האג’נדה הלהט”בית על סדר היום בתוך מערכת בחירות שהיא בעלת חשיבות מכריעה לפוליטיקה הישראלית”, מסבירים בחוג הגאה, “העומד בראש מפלגת העבודה הוא שיוביל את מחנה השמאל בבחירות הקרובות על הנהגת המדינה. בתוך מחנה זה קיים רוב מוחלט ומובהק המעוניין לראות ישראל שוויונית באופן מלא וללא הבדלי מין, זהות מינית או מגדרית”.

לקראת הפריימריז המתקרבים לראשות העבודה ולפאנל המתקיים במרכזו של שבוע הגאווה, הציגו כל אחד מהמועמדים במשפט אחד את האני מאמין שלהם בנוגע לקהילה הגאה:

עמיר פרץ:
“כל עוד יש מי שמתנגדים או תוהים למה הקהילה הלהט”בית “מתעקשת” לקיים מצעדי גאווה, חשוב לקיים אותם ואני אמשיך להתייצב ולצעוד בגאווה בכל המצעדים”.

אבי גבאי:
“אני רואה את הסוגיה של זכויות הקהילה הלהט”בית בקונטקסט הכולל של זכויות אדם בישראל. בעיני כל אדם נולד שווה ובעל זכויות טבעיות. מאבקה של הקהילה הגאה לשויון הוא חלק מהמאבק הכולל והחשוב שלנו להגנה על זכויות האדם והאזרח בישראל, בראש ובראשונה הזכות לחיים בביטחון”

אראל מרגלית:
“אנחנו לא מחליטים במי להתאהב. זה לא בידינו. לכן אין לנו שום זכות להחליט איזו אהבה שווה יותר, לאיזו אהבה מגיעות זכויות ולאיזו לא. כל האהבות שוות”

יצחק הרצוג:
“הייתי השר הראשון אי פעם שהכיר בזכויות קהילת הלהט”ב כחלק ממדיניות משרדו, ואני מתכוון להמשיך להילחם על מנת שכל איש ואישה יוכלו לחיות את חייהם, לבנות זוגיות ומשפחה ולגדל את ילדיהם על פי בחירתם ומצפונם”.

עמר בר-לב:
“ישראל 2017: אין סיבה שלהטב”קים ימשיכו להזדיין בסבלנות. שוויון. היום. לכולןם”

עוד בנושא:  יו"ר הכנסת בברכה לארגון חברותא: "יש אנשים שמנסים לייצר תפיסה שלפיה אי אפשר להיות להט"ב וגם דתיים"

פאנל הגאווה של הפריימריז בעבודה | יום א’ 4.6 בשעה 19:000 | בר הוסטל 51, יהודה הלוי 51

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן