fbpx

אאוטינג בהוט מובייל: נציגה איימה על לקוח – “אספר לאבא שלך שאתה הומו”

חשיפה של תכנית הצנרת מציגה משווקת מטעם חברת הוט מובייל כשהיא מאיימת על לקוח להוציא אותו מהארון, ואז גם מקיימת | צפו בכתבה המלאה ששודרה בתכנית הצנרת
הוטמובייל

מקרה מטלטל במיוחד של הומופוביה ואאוטינג פורסם אמש בתכנית הצנרת ברשת 13. בכתבה של אורי אבן ששודרה בתכנית, נחשפה נציגת מכירות מטעם משווק של הוט מובייל כשהיא מאיימת על לקוח באואטינג לאחר שביקש לבצע רכישה אצל נציגה אחרת.

נציגת המכירות צורפה לקבוצת ווטסאפ של חברי וחברות הקהילה, שם פרסמה הצעה לחבילה סלולרית מוזלת. ד’, חבר בקבוצה, פנה אל הנציגה והתעניין בחבילה וביקש ממנה להסדיר את התשלום מול אביו. במקביל ביקש ד’ מנציגת המכירות שלא תציין בפני אביו היכן פגשה אותו ושלא תספר לו על נטייתו המינית.

בהמשך ד’ התחרט וביקש לרכוש חבילה נגד נציגה אחרת. בעקבות כך שלחה לו נציגת המכירות הודעה בה היא מאיימת כי תוציא אותה מהארון בפני אביו.

צפו בכתבה המלאה מתוך התכנית הצנרת:

הנציגה לא עצרה באיומים ואף ניסתה ליצור קשר עם אביו של ד’, ואף הגיעה לקרובת משפחה נוספת עימה שוחחה וחשפה את נטייתו המינית של ד’.

בעקבות המקרה הגיש ד’ תביעה נגד החברה המשווקת ונגד הנציגה עצמה. במסגרת הליך בירור העובדות קיבל ד’ מעורך דינה של הנציגה רשימת שאלות מקוממת, הממשיכה לפגוע בפרטיותו ובכבודו, ובה שאלות כמו: באיזו שנה המטרפת לקהילה “הגאה”?, באילו אתרים פרסמת תמונות עירום שלך, והאם יש לך בו זוג קבוע, ואם כן מיהו ומה שמו ותעודת הזהות שלו?


תגובת הוט מוביל: הוט מובייל דוחה בשאט נפש התנהגות זו שעומדת בסתירה למדיניותה ולתפיסת עולמה של החברה. הנציגה הנתבעת סיפקה שירות למשווק חיצוני ואין לחברה כל קשר אליה. המקרה המדובר בתביעה הוא סכסוך בינה לבין התובע על רקע היכרות מוקדמת ביניהם. מיד עם היוודע הדברים החברה דרשה מהמשווק החיצוני לא להשתמש בשירותיה של הנציגה.

תגובת עורך דינו של בהנו, משווק HOT mobile: מרשי הינו משווק חיצוני של חברת הוט מובייל אשר מקיים את הוראות החוק על בוריין. מרשי מנוע מלהתייחס למקרה המתואר בשל העובדה כי מדובר בתיק אשר דיון בעניינו טרם התקיים. מרשי שומר על מלוא זכויותיו ויטען את מלוא טענותיו במסגרת תיק בית המשפט.

עוד בנושא:  דנה אינטרנשיונל בשיתוף מלכי ומלכות הדראג בישראל קוראים להחזרת החטופים עכשיו

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

2 תגובות

  1. שי הגב

    נוראי באשמת נוראי.. אבל תדאו אני יכול להגיד בתור עובד הוט גאה שהוט לא רק קיבלה אותי אלה האמת חברה שלפחות בתור עובד יכול להגיד שמכבדים ומקבלים עובדי להטב.

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן