fbpx

לתרום לאיגי זה מדבק

סטיקיאיגי

הכירו את המדבקות הגאות שנוצרו במהדורה מיוחדת כתרומה לארגון הנוער הגאה


סטיקיאיגי


המדבקות האלה הולכות לשגע אתכן: הכירו את “סטיקו”, מדבקות עשויות 100% בד להדבקה חד פעמית, שיצרו לחודש הגאווה קולקציה גאה, מיוחדת וצבעונית במיוחד. בנוסף, “סטיקו” יצרו קולקציה נפרדת המכיל את הלוגו של איגי (ארגון הנוער הגאה). שתי הקולקציות נמכרות בימים אלה דרך אתר “סטיקו” ויימכרו גם בהפנינג הגאווה בגן מאיר בת”א, לפני המצעד – כאשר כל ההכנסות מהמכירה יהיו תרומה לפעילות של איגי.

את המדבקות של סטיקו ניתן להדביק על בגדים, כריות, ספות, וילונות ובעצם כל משטח עשוי בד. בעת ההדבקה הן נראות כהדפס אמיתי לכל דבר וניתן להסיר אותן לאחר השימוש ללא עקבות דבק.

רוני אייגר ותמר שמיר, היזמיות שמאחורי “סטיקו”, החליטו לחבור לאיגי לרגל חודש הגאווה ולתרום את כל ההכנסות לארגון. המדבקות ימכרו בהפנינג בדוכן של איגי וכן בדוכן של האחווה הסטודנטיאלית, כאשר סט מדבקות הגאווה בעלות של 40 ₪ וכל מדבקה של איגי בעלות של 5 ₪ בלבד.

סטיקיאיגי2

“הבאת מוצר חדש לשוק זה תמיד תהליך מלא בריגושים ואתגרים”,מסבירות רוני אייגר ותמר שפיר, “סטיקו, המוצר שלנו, נולד אצלנו כרעיון בראש, ומיד הצית את דמיוננו באשר לפוטנציאל היצירתי הטמון בו. סטיקו מאפשר מרחב יצירה חדש ורחב עבור מעצבים ואמנים, מפיקים ורעיונאים, ולא פחות מכך עבור כל אחד ואחת מאיתנו שבוחר להשתמש בו. כמו שחשוב לנו שהעבודה במיזם תהיה נעימה ומלאת הנאה ויצירתיות, כך חשוב לנו שהצלחת המיזם לא תתבטא רק בהצלחה כלכלית לנו ולסובבים אותנו עסקית. אנחנו מאמינות שעסק שמצליח יש לו חוב מוסרי לקהילה ולסביבה העסקית שבה הוא פועל. כך נולד הרעיון שבכל רבעון סטיקו תייצר מדבקות ייחודיות לצורך תמיכה באג׳נדה חברתית שחשובה לנו וניתן באמצעות סטיקו לייצר עבור האג׳נדה ערך כלכלי ותודעתי. לכבוד שבוע הגאוה הצבעוני בתל אביב פיתחנו סט מדבקות צבעוני וגאה במיוחד ואנחנו תורמות את כל הרווחים ממנו לאיגי – ארגון נוער גאה”.

עוד בנושא:  יו"ר הכנסת בברכה לארגון חברותא: "יש אנשים שמנסים לייצר תפיסה שלפיה אי אפשר להיות להט"ב וגם דתיים"

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן