fbpx

לראשונה בישראל – יריד חתונות גאות

איפה כדאי להתחתן, מי עורך את הטקס ואיזה דיג'יי הכי פרנדלי לקהילה? יריד המתחתנים.ות של גאווה בחופה מרכז את כל התשובות במקום אחד
צילום: גלית סבג
צילום: גלית סבג

“בן לוקח בת, ובת לוקחת ב, הרבי מר אסור להתחתן”. שיר הילדים המפורסם (והלא ברור) מעולם לא היה פחות רלוונטי.

במציאות בה אנו חיים גם בן לוקח בן ובת לוקחת בת, מותר להתחתן ולא ממש חייבים לשאול את הרבי. אישור נישואים גאים במדינות רבות ברחבי העולם ויצירתן של מסגרות זוגיות שונות המאפשרות רישום של אזרחי חוץ, גם ישראלים, כנשואים, העניקו אפשרויות רבות לזוגות מאותו המין שרוצים למסד את הקשר.

אבל חתונה היא לא רק הליך פורמלי, היא גם הצהרת הכוונות הפומבית בין שני הצדדים, וגם החגיגה הגדולה עם המשפחה, החברים והקרובים. וההחלטה להתחתן, בדרך כזו או אחרת, מביאה יחד איתה גם הרבה שאלות ולבטים.

אתר גאווה בחופה הרימו את הכפפה ויקיימו לראשונה יריד מתחתנים/ות הפונה לקהל הקהילה הגאה והחתונות הגאות, במסגרתו יוכלו הזוגות לשמוע על האפשרויות השונות למיסוד הקשר, לקבל המלצות וטיפים לארגון החתונה, לפגוש את הספקים הכי פרינדלי בתחום, וליהנות מארוחת טעימות מבית food as art קייטרינג לאירועים.

במסגרת היריד החברתי, יוזמה אישית של אתר גאווה בחופה, יוכלו הזוגות לקיים מפגשי היכרות עם נותני השירות והספקים המומלצים של האתר. הספקים מבחינתם מבטיחים הטבות ייחודיות ליום היריד למתחתנים/ות שיגיעו ליריד.

עוד ביריד תתקיים הרצאה של ענבל אורן, מנהלת הויה – מרכז הטקסים מבית ישראל חופשית, בה תסביר אורן על כל מה שצריך לדעת לפני שמתחתנות ומתחתנים, כדי להגיע לבחירה מושכלת ולהבין מה האופציה הנכונה עוברכן/ם, תעשה קצת סדר באפשרויות השונות מההיבט החוקתי של זוגות גאים לפני חתונה., ותספק מידע והכוונה בנושא עריכת הטקס באירוע.

יריד גאווה בחופה| 21.4.2017 | קרנדג’י בית מארח | אוריאל אקוסטה 7 ת”א | החל מ-12:00 | כניסה חינם בהרשמה מראש

 

עוד בנושא:  מנטע ועד כריסטינה - כל מה שמחכה לכם באירועי יורו פרייד במלטה

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

3 תגובות

  1. Ccyclist הגב

    חבל שהכתבה לא מתייחסת לאירגון נישואין אזרחיים בחו”ל לזוגות להט”בים כדי שיוכלו לשנות את הסטטוס בתעודת הזהות לנשוי אלא לארועים חברתיים בארץ שאין להם תוקף חוקי. הדיג’יי הגיי פרנדלי או אולם הארועים הם תוספת נחמדה אך אינם החתונה עצמה. חתונה להט”בית נעשית בפני רשם נישואין אזרחי במדינות המאפשרות זאת.

  2. Ccyclist הגב

    את חלקי למאבק תרמתי, במרשם האוכלוסין בארץ רשום שאני נשוי. אני תושב חוץ והרישום לקח קצת זמן וטירטור מול השגרירות. העניין הוא שיש הבדל של יום ולילה בין נישואין אזרחיים חוקיים ו”טקסים” למיניהם או ארועי קבלת פנים לזוג שנישא בחו”ל, ולא היה איזכור ספציפי כלשהו של שירות חיוני כמו תיווך מול רשויות במדינות משיאות אך היה מקום לציין משהו משני כמו קייטרינג לארוע חסר משמעות חוקית, האף שיש לו משמעות חברתית. במצב בו אין בארץ נישואין חד מיניים חובה להדגיש את ההבדל בין נישואין חוקיים בחו”ל לבין כל השאר.

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן