fbpx

כנס LESBIANS WHO TECH TLV – סט הכלים השלם ללט”בית הטקית

כנס Lesbians Who Tech יערך בשבוע הגאווה בתל אביב. המטרה: להגביר נראות ונוכחות של נשים לט"ביות בענף הטק, לייצר נטוורקינג עבור העוסקות בענף וגם לעשות קצת פאן

ב7 ביוני, בשבוע הגאווה, יערך בפעם השנייה כנס של Lesbians Who Tech // Tel Aviv. מטרת הכנס, שייערך בחברת Wix, היא חיזוק הנראות והקשרים בארץ ובעולם של נשים לטב”קיות (לסביות, ביסקסואליות, טרנסיות וקוויריות) בתעשיית הטק.

בין היתר, ידברו בכנס נשים בתפקידים שונים, מחברות ישראליות וחברות בינלאומיות, שיחלקו מניסיונן בתחומי טק מגוונים כמו שיווק, יזמות, ביו-טכנולוגיה, וגם תחומים משלימים כמו ניהול מו”מ, נטוורקינג ויצירת קהילה – בקיצור, סט הכלים השלם ללסבית הטקית ולידידותיה, בפורמט של הרצאות קצרות בסגנון TED, והבונוס: קוקטיילים בבית השגריר הבריטי בשיתוף פעולה עם ארגון LGBTech בסוף היום.

במסגרת הכנס יתקיימו שני אירועים (ללא עלות):
במהלך היום, בשעות 09:00-17:00, יתקיים הכנס עצמו, שיכלול יום שלם של הרצאות ופאנל בחברת Wix
בשעות הערב, 19:00-22:000 תתקיים מסיבת קוקטיילים + הרצאות קצרות שלאחר הכנס בבית השגריר הבריטי.

“עשינו השנה מאמצים גדולים לייצג פנים שונות בקהילה ובחברה הישראלית בכלל”, מסרה ל-WDG נגה תבור, Executive Producer and R&D Manager, בחברת Jelly Button Games, וממארגנות הכנס, “חשובה לנו נראוּת ויצירת מודלים לחיקוי עבור קבוצות עם ייצוג חסר בתעשיית הטק. אנחנו מקוות שכל מי שיושבת בקהל תראה על הבמה מישהי שהיא יכולה להזדהות איתה – דבר שמאוד חסר בכנסים סטנדרטיים בהייטק”.

נגה תבור | צילום: ויקטור לוי

“אחד הדברים ששמנו עליהם דגש רציני השנה הוא הערך המוסף של הכנס: אנחנו רוצות לוודא שנשים יצאו בסוף היום עם כלים משמעותיים”, מוסיפה סיון קניאל, Head of CS & Supply בחברת 3D Hubs, ממארגנות הכנס, “בין אם זה לתפקיד הבא שלהם, או למשא ומתן הבא שהן יערכו. המטרה היא שנשים יצאו לא רק ב”איזה מעניין היה לי” אלא ב:”למדתי משהו חדש היום”.

סיון קניאל | צילום: קן ג’יאנג

 

להגביר נראות ונוכחות של נשים בענף

לליאן פיטספורד, יזמית מסן פרנסיסקו, נמאס להגיע לכנסי טק בסיליקון ואלי ולראות רק גברים לבנים, ב־2014, אחרי שאחיה נפטר והוריש לה כספים שאיתם ביקש שתעשה משהו משמעותי, היא הקימה את Lesbians Who Tech, ארגון שפועל לייצר נראוּת של נשים לט”ביות בקהילת הטק, להיות כלי נטוורקינג ולהגביר נראות ונוכחות של נשים בענף. התוצאה: מכנס ראשון בסן פרנסיסקו שאליו הגיעו 100 נשים, למספר כנסים בשנה בארה”ב בהן משתתפות אלפי נשים ועד כנסים בינ”ל (ברלין, סאו פאול, תל אביב, מקסיקו סיטי ובקרוב גם פריז וסינגפור), ויותר מ־20,000 חברות בארגון, בעשרות סניפים מקומיים בערים ברחבי העולם.

עוד בנושא:  בין שתי המלחמות: עולים להטב"ק ממדינות פוסט-סובייטיות

בכנסים קודמים התארחו לט”ביות מפורסמות בתעשייה כמו מגאן סמית’ (לשעבר סמנכ”לית חדשנות בגוגל + CTO של הממשל האמריקאי בימי אובמה) ואידי ווינדזור, מנהלת טכנולוגיות ב־IBM, שמאבקה המשפטי להכיר בה ובזוגתה המנוחה כנשואות סלל את הדרך לנישואים חד־מיניים בארה”ב.

השלוחה הישראלית של הארגון, בהובלת נגה תבור, מונה כ-520 חברות פעילות, והחלה את פעילותה בדצמבר 2015. המפגשים נערכים בתל אביב והסביבה, חלק מהמפגשים נערכים בפורמט של Happy Hour, למטרות נטוורקינג באווירת בר רגועה, וחלקם בפורמט של Meetup, הכוללים הרצאות קצרות בנושאי טק.


Lesbians Who Tech // Tel Aviv | יום רביעי 7.6 | לחצו כאן להרשמה לארועים 

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן