fbpx

הקרנת טרום-בכורה לסרט “ברש” תרומה לארגון הנוער הגאה

ברש

בשבוע הבא תתקיים הקרנת טרום-בכורה מיוחדת בסינמה סיטי ראשל”צ לסרט “ברש” במעמד הבמאית. ההכנסות תרומה לארגון הנוער הגאה


ברש
צילום: שי פלג

לרגל חודש הגאווה החל ביוני, העומד השנה בסימן העצמה נשית תחת הסלוגן “נשים לשם שינוי”, יצרו באיגי (ארגון הנוער הגאה) שיתוף פעולה עם מיכל ויניק, במאית הסרט “ברש” העוסק בנשיות.

“ברש” מביא למסך את סיפורה של נעמה ברש בת 17, המתגוררת בפרבר ישנוני, בו היא מסתובבת עם החברות שלה שתחביביהן המשותפים הם אלכוהול, סמים ואפליקציות חדשות בפלאפון. נעמה ברש גרה עם הוריה התלושים, אח קטן ואומלל ואחות חיילת שמייצרת דרמות בכל פעם שהיא יוצאת עם נער שוליים אחר. יום אחד מופיעה בבית הספר תלמידה חדשה ונעמה מתאהבת עד מעל לראש ומוצאת את עצמה נסחפת לעולם חדש ומסעיר של סקס, מועדונים ולסביות בתל אביב.

“ברש” הוא סרט התבגרות של נערה המוצאת ריגוש חדש ומגלה דרכו אמת גדולה שעומדת לשנות את חייה לגמרי. הסרט הוקרן ביותר מ-50 פסטיבלים בכל העולם, זכה בפרסי התסריט והמשחק (סיון נועם שמעון ודביר בנדק) בפסטיבל חיפה 2015, ובפרס הסרט הטוב ביותר בפסטיבל OUTVIEW.

מיד לאחר ההקרנה תתקיים שיחה עם היוצרת מיכל ויניק ועם שתי גיבורות הסרט סיון נועם שמעון וג׳ייד סקורי. את הפאנל ינחו מנדי מיכאלי, מנכ”לית-שותפה באיגי, ונויה שגיב, הפועלת בוועד המנהל של הארגון.

“באיגי חשוב לנו לשים את השיח על פמיניזם, יחסים ודינמיקות בין המינים/מגדרים במרכז תמיד, לאורך כל השנה, ולא רק עכשיו “לשם שינוי” במצעד הגאווה התל אביבי”, הסבירה מנדי מיכאלי, מנכ”לית-שותפה באיגי, “לייצר יחד לא רק נראות נשית חשובה, אלא גם נוכחות אמיתי של נשים לט”ב באיגי ובמרחבים ציבוריים כולל בתי ספר”.

“ברש הוא סרט התבגרות, הוא מדבר על הפעם הראשונה בה מתאהבים”, אמרה מיכל ויניק, בימאית הסרט, “ואני רוצה להאמין שכולנו, סטרייטים וקווירים, חולקים את אותה מערכת רגשית פחות או יותר. לכן בעיניי הוא מיועד לכל מי שסיפור אהבה ראשונה ידבר אליו”

 

ברש | יום ג’ 14.6 בשעה 20:00 | סינמה סיטי ראשל”צ | כרטיסים במחיר 50 ש”ח –
לחצו כאן לרכישת כרטיס אחד | לחצו כאן לרכישת כרטיס זוגי | לחצו כאן לרכישת מספר כרטיסים

עוד בנושא:  יו"ר הכנסת בברכה לארגון חברותא: "יש אנשים שמנסים לייצר תפיסה שלפיה אי אפשר להיות להט"ב וגם דתיים"

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן