fbpx

המשפחות הגאות פונות ללב של שקד: “הסירי את הקשיים העומדים בפנינו בדרך לרישום המשפחות”

בעקבות התבטאויות המדינה הרומזות לסחר בילדים ועברינות מין מצד משפחות גאות, נשלחו עשרות מכתבים לשרת המשפטים בבקשה להנחות את הפרקליטים שלא להקשות על רישום הורים להט"בים. גם אתם יכולים להצטרף למחאה - כאן ועכשיו
מכתב לשקד

בשבוע שעבר פורסם באתר הארץ על דרישתה של המדינה מנדיה אייזנר חורש, אם לחמישה מירושלים, תצהיר שלפיו לא הורשעה בעבר בעבירות מין או אלימות, על מנת להסדיר את מעמדה המשפטי כאימה של בתן המשותפת שילדה זוגתה לנה.

הדרישה התמוהה, המתייחסת אל האמהות הלסביות כעברייניות מין המהוות סיכון לילדיהן, מתווספת למכשולים בלתי הגיוניים קודמים שהועלו על ידי המדינה בניסיון לעכב הוצאת צוי הורות, כמו הניסיון לבטל צוי הורות מחשש לסחר בילדים.

התייחסותה של המדינה אל האמהות הלט”ביות כעברינייות מין וסוחרות ילדים הצית את כעסן של הנשים הלט”ביות, שתכננו יחד מחאה מקורית. בפגישה שנערכה בתחילת השבוע, החליטו קבוצת נשים מובילות על שליחת מכתבי מחאה על ידי משפחות להט”ביות אל שרת המשפטים איילת שקד, בהם יועברו מסרים תקיפים נגד עמדת המדינה והתייחסותה לאמהות הלט”ביות.

המכתבים, המגיעים בגרסא אישית, הומוריסטית, פורמלית ובגרסת המשפחה המורחבת, פורסמו על ידי האגודה למען הלהט”ב בקרב חברות הקהילה, שהוזמנו לחתום על המכתב אותו בחרו, ולצרף אליו תמונה משפחתית.

לשרה איילת שקד שלום. אני חברת הקהילה הגאה ואני פונה אליך משום שהדברים שנאמרים בשם המדינה ובחסותך מרתיחים אותי, פוגעים בי, ומערערים אותי. המדינה שלי אומרת לי ולאחיותיי שאם נרצה להקים משפחה ובה זוג נשים הרי שאנחנו חשודות בהיותינו עברייניות מין ועלינו להוכיח שאיננו כאלה, שיש חשש לסחר בילדים בהעדר קשר גנטי אליהם. דברים נוראיים כאלו אינם נאמרים לאחרים ואחרות המקימים משפחה, אלא רק לנו, ורק בגלל נטייתנו המינית. רק אנחנו נדרשות להסתער תוך 90 יום מהלידה, לגייס כסף ועו”ד להגיש בקשה לצו הורות, ולקוות שלא ניתקל באמירות מקוממות כאלו.  אנא פעלי בכל הכוח העומד לרשותך קודם כל על מנת שאמירות נוראיות כאלו לא ישובו עוד, ולהסיר את כל הקשיים המנהליים העומדים בפנינו בדרך לרישום המשפחות שלנו במדינה. הוציאי הנחיות ברורות לפרקליטים שלא להתנגד או להעמיד כל קושי בדרך לרישומי ההורות.

ביום שני בערב, במסגרת לין הסבן אילבן, בשיתוף עם האגודה למען הלהט”ב הוקמה עמדה שאיפשרה בחירת נוסח, חתימה עליו ושליחתו לשרת המשפטים.

עוד בנושא:  יו"ר הכנסת בברכה לארגון חברותא: "יש אנשים שמנסים לייצר תפיסה שלפיה אי אפשר להיות להט"ב וגם דתיים"

נועם זדה, ממקימות הליין, סיפרה כי במהלך הערב נאספו עשרות רבות של מכתבים, וכי בנוסף לנוסחים שהוכנו מראש, נשים רבות העדיפו לרשום מכתבים אישיים משל עצמם ולשגר אותם אל שרת המשפטים.

יוזמות המחאה, שהופתעו מההיענות, החליטו על המשך הפעילות והקמת דוכן המכתבים בליין גם בשבוע הבא.

ניתן להצטרף אל היוזמה גם מהבית – הכנסו אל הלינק, בחרו נוסח שמתאים לכן, או חברו מכתב בעצמכן, צרפו תמונה משפחתית ושלחו אל המייל: ashaked@knesset.gov.il

 

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

4 תגובות

  1. צדק ראשוני הגב

    לבקש הבנה ועזרה ממלכת הקרח ?!

  2. single extension reading הגב

    My family members every time say that I am killing my time here at web,
    however I know I am getting familiarity every day by reading such
    good content.

  3. www.51mmgg.com הגב

    Hi there! This is my first visit to your blog!
    We are a collection of volunteers and starting a new initiative in a community
    in the same niche. Your blog provided us valuable information to work on. You have
    done a marvellous job!

  4. ApproachingFitness הגב

    Thank you for sharing your thoughts. I really appreciate your efforts and I am waiting for your next write ups
    thank you once again.

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן