fbpx

הכנות אחרונות לטורניר הספורט הגאה בתל אביב

מירי רגב מברכת, גיא ברנע מאמן וגילי מוסינזון תומך. הכנות אחרונות להגעתם של כ-150 ספורטאים וספורטאיות למשחקי תל אביב הגאים 2017
tag1
צילום: מועדון ספורט גאה

כ-150 ספורטאים וספורטאיות מהעולם יגיעו בסוף השבוע הקרוב לתל אביב על מנת להשתתף בתחרויות הספורט השונות.

במועדון ספורט גאה ת”א, היוזם והמארח את הטורניר, מתרגשים מאד לקראת הגעתם של הספורטאים.

“אט אט מגיעים לארץ ספורטאים מ 18 מדינות שונות ומתחילים לחוות את החוויה הישראלית-תל אביבית. התגובות נהדרות ואנחנו עובדים בלחץ לסגור את הפרטים האחרונים, לארגן את מתקני הספורט השונים ואת האירועים החברתיים. אנחנו רוצים להודות לעיריית תל אביב ובמיוחד למחלקת הספורט ולשחר אקסמיט, עוזר ס. ראש העירייה על ההתגייסות והסיוע”.

גם שרת התרבות והספורט מירי רגב שלחה דברי ברכה לאורחים מחו”ל ולמתנדבי מועדון הספורט הגאה שמארגנים את הארוע.

“ישראל שמחה ונרגשת לארח ספורטאים גאים מרחבי העולם לשלושה ימים של תחרויות, אחדות, גאווה והנאה”, כתבה רגב באגרת מיוחדת לקראת האירוע, “ישראל היא מדינה תוססת, מרגשת ומסבירת פנים לכל האנשים. אני מקווה שתהיה לכם ההזדמנות לחוות חלק מהדברים שלישראל יש להציע. אני מאחלת לכל המשתתפים שהייה נעימה בישראל ומודה למועדון ספורט גאה ת”א ולמתנדביו שהפכו את הארוע לאפשרי”.

קבוצת השחייה הגאה TLV nemos לא סומכת רק על איחולי השרה. לקראת התחרות מול קבוצות השחייה שיגיעו לטורניר, זכו השחיינים הישראלים לאימון על ידי השחיין האולימפי גיא ברנע, שהגיע אל הבריכה ברמת גן כדי להכין את השחיינים הגאים הישראלים לתחרות.

בנוסף, זכו הקבוצות הישראליות לחיזוק מקומי משמעותי – הכדורסלן גילי מוסינזון והטניסאית ציפי אובזילר, שמלווים את פעילות המועדון במהלך השנה, צפויים להתחרות ולהשתתף באירועים השונים.

ביום רביעי בערב תתקיים קבלת הפנים הרשמית לספורטאים.ות שהגיעו לטורניר, ומיד לאחר מכן דרינק חגיגי הפתוח לקהל הרחב בפאב השפגאט.

ביום חמישי בבוקר יחל הטורניר עם תחרויות ראשונות בשחייה, טניס, כדורגל וכדורסל. ביום שישי יתקיימו תחרויות נוספות בשחייה, וכן חצאי הגמר והגמר בטניס ובכדורסל וביום שבת יינעל הטורניר עם תחרויות חצאי הגמר והגמר בטניס ובכדורגל.

מועדון ספורט גאה מבהיר כי הכניסה לתחרויות היא חופשית ומזמין את כולם לבוא, לצפות ולעודד.

“אנחנו מזמינים את כולם להכיר את הספורטאים המשתתפים באירועים השונים המתקיימים ברחבי העיר ולצפות בארועי הספורט. זוהי הזדמנות נהדרת להראות את הקהילה במקומות בעיר שהנראות שלה נמוכה כמו בשכונות דרום העיר בהן יתקיימו תחרויות הכדורסל והכדורגל”.

עוד בנושא:  נערה בת 18 נורתה למוות בגליל על רקע נטייתה המינית

פירוט מלא של מיקום ושעות התחרויות ניתן למצוא באתר הטורניר.

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן